Måndagsbarn.

Oviktiga och viktiga saker som inte är som de brukar vara.

1. Jag, MARIA, ligger F Ö R E i kursens läshänvisningarna. Har aldrig hänt.

2. Kollade på film med Cissi och Calle för ett par dagar sen och översättningarna på "svordomarna"i den filmen var då inte som de brukar vara.
Bland annat......
Fucking moron - felknullad. eh, what?

3. Han borde verkligen kunna säga "så här brukar det inte bli".



4. Jag har haft hål i tungan men det var längesen.....idag fixade jag mig ett hål igen, helt ofrivilligt. Vid frukosten....
Har aldrig bitit mig i tungan så som jag gjorde idag.
När jag spottade ut filmjöken, som för övrigt blivit röd, trodde jag att även tungan skulle hamna i papperskorgen.
Som tur var fick jag behålla den i munnen men ett jack på ett sjukt olämpligt ställe pryder nu min tunga. Samt en härlig blodsmak som fortfarande inte försvunnit, 6 timmar senare.

5. Kommer inte på något mer och det tyder verkligen på att det inte är som det brukar vara. För saker brukar vara som de inte brukar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0