on the edge

ni vet hur förvirrad man kan bli när man vaknar med ett ryck efter att ha råkat somna i soffan mitt på dagen
man vet varken vart man är eller om det är dag eller natt

när jag är i denna lägenhet och slår upp ögonen en aning förvirrat efter ett oplanerat vil möts jag av detta och jag kan genast konstatera att antingen borde jag vara hemma eller så är jag på tekniska verken



rent sannolikhetsmässigt så borde det faktumet att jag skulle befinna mig på tekniska verken vara ca 0.01 % så jag brukar kunna andas ut med detsamma och fastställa att jag är hemma

att jag nu skriver brukar betyder inte att jag då och då vaknar upp på tekniska verken.....det har aldrig hänt men jag antar att man aldrig ska säga aldrig,  så för säkerhetsskull säger vi brukar

hursomhelst så har vi nu hittat något postivt med alla dessa rör i taken
du vet vart du är om du i ett svagt ögonblick skulle undra 
det negativa är dock att man gärna stänger igen ögonen för att slippa se skiten och vipps är det oplanerade vilet åter igång




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0