Onsdag

Som sagt, Wordfeud.
Vad händer?
Att spela spel i mobilen är att ligga och väga på nördighetssträcket.
Denna vecka har jag inte bara vägt på sträcket.....jag har varit över.

Igår kunde jag än en gång gå och lägga mig som en nöjd vinnare.
De tre sistaomgångarna i mitt o Fridays spel var en aning komiska så jag fick inte bara lägga mig till sängs med en vinst utan även med ett litet asgarv.

Jag hade haft flyt hela omgången (för övrigt, hur nördigt lät inte det?) så jag ledde ganska stort när slutklämmen kom och brickorna var på väg att ta slut.

Jag prickade in ett kanonord och håvade in 60 p....stackars Frida.
Får ett meddelande med typ:
ameh, kom igen! Verkligen?
Hon skriver sitt sista ord:
GUD
Jag skriver mitt:




och omgången är över.

Jag tyckte detta var humor.....låt oss säga att det är det oxå.
(vill inte veta av att man gått och fått "spelnördshumor")
Jag inser dock att den risken finns.
Jag ska aldrig mer spela Word Feud.


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, allmänt förlöjligad var det här ja! Hehe... Dumma hjärnebajs!

2011-09-10 @ 20:27:53
URL: http://fridacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0