tentaångest

Finn ett stort fett fel.



Nej, det är inte det faktumet att allt plugg ligger på golvet - för jag brukar ligga på golvet och plugga.
och
Nej, det är inte Sofies Mode tidiningen eller Aftonbladet som ni kan skymta bland den övriga litteraturen - för jag brukar ha med mig något lättsamt att läsa när jag pluggar - för att byta av i mellan åt.

Så vad är det?

Ja, vad faan tror ni?

Hon som ska använda böckerna, hon som måste plugga - J A G - ligger ju inte där.
Jag som låg före och allt.....nu är det som det brukar vara igen. Jag ligger efter.
Hur kan man hamna efter på så kort tid när man nyss legat före...?
jo, enkelt
en kombination av att Maria lutar sig tillbaka när hon inser att hon ligger före samtidigt som läraren tidigarelägger tentan med 12 dagar
de e ju själva faan
Tenta imorn...
ge mig imogon kl 12.00 eller ge mig några dagar extra till att plugga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0