Tisdagsnöje

Ska skynda iväg för att göra tid för friterade bananer (?) med crewet. Är lite skeptisk till "friterade banan delen" men någon gång ska vara den första antar jag. Fick onda blickar när jag påstod mig inte veta var det var.
Men innan bananer ska friterars så ska jag själv slänga en liten ond blick.
En ond blick åt en upptäckt jag gjorde imorse......

Ärligt....kan detta ens kallas orientering?



Följ en väg, även kallat "spåret"....på helt random stolpar hänger något orange. Det kan vara på varannan, eller var tredje stolpe.....vem vet?
Vilken utmaning, spännande!

Så,
om detta kan kallas orientering så, Jaa, då hade väl jag oxå kunnat löpa omkring i spåret och tryckt lite hål i papper utan att bli tjurig på taggiga buskar och blött gräs på den tiden då man var för fin (läs fjortis) för att vistas I skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0