Torsdag 1/9

Ett par dagar i staden och jag kan konstatera att i stort sett allt är sig likt.

Jag möter samma folk i spåret.
Det blåser åt alla håll, jämt, det vill säga man har alltid motvind.
Befolkningen kan fortfarande inte säga korv eller Kalmar - kåv o Kälma - mer än så blir det inte.
Introlåten på morgonspinningen är ljudet av en brunstig och galen anka.....yeahhh.
Man får alltid se någon idiot som håller på att välta värmepelarna på Krögers.
Mitt internet i källarbunken strejkar.

ja....och så vidare.
Inget nytt med andra ord.
 M E N
plötsligt så händer det
tittar upp mot taket i spinningsalen och får syn på;

baramamapapa (fanfaren igen)

EN DISCOKULA
På sex månader har staden alltså lyckats med att vaska fram en discokula.....det var alles, det var den stadsutvecklingen.

tummen upp
Idag var det skola igen, två gånger på en vecka.
Har inte böcker och är inte pepp på att få dom heller.
Monsterkurs på g....pararellt med att en instoppad B-uppsats ska skrivas.
tummen upp igen

bara ironi, rakt igenom
men nu kommer en riktig tumme upp
fick resultaten på det jag pluggat i sommar och på något jävla vänster gick det galant
7,5 hp Fek Marknadsföring på Mittuniversitet inkasserat
tackar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0