Lördagmorgon

lördagmorgon
har gått upp tidigit trots en natt bestående av extremt lite sömn
har planer med att sätta igång med det där jag är här för.....plugga
men det är något som distraherar mig
något som tar min klipskhet
något som tar min tid
något som är beroendeframkallande

jag pratar givetvis om Wordfeud....eller alfapet
till och med igår, under matchen, satt vi alla i samma soffa och spelade mot varandra
måste sett en aning nördigt ut


jag kunde iallafall gå och lägga mig igår med ett rekordord mot en av mina motståndare....mäkta stolt, 48p!




Men nu sitter jag alltså här igen....spelar wordfeud på mobilen mot tre andra, lika beroende motståndare samtidigt som dessa fem låtar dånar ut ut högtalarna om och om igen. Som vanligt.
.
Kapten röd - Stjärnorna finns här
Timbaktu - Stirra ner
Melissa Horn - Under löven
Creedence - Have you ever seen the rain
Creed - Higher

Borde byta låtar för en gång skull, borde sluta spela wordfeud nu.
Men borde räcker inte så fortsätter helt enkelt.
Paus vid 12, 00 för att se höjdhoppet och en paus vid 14,20 för att se "the one" springa.
Efter det är det nästan lördagkväll och då är böcker ett minne blott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0