Fredag.

Lite utav en testosteronkväll igår, igen. Var är mina brudvänner är en fråga som är på sin plats. Högst oklar kväll iaf. Ngn sorts skärtorsdagsfylla. En skärtorsdagsfylla som hälften av övriga Linköping oxå verkade vara pepp på. Mycket, mycket folk va de,

På tal om oklart dock så är de faktumet att ja ska ta en morgonpromemad med Jennie om en timme HÖGST oklart. På vilken planet va jag när jag planerade den saken?
Inte på rätt iaf.

Fikahäng med Ida står oxå agendan.
Man jag ska nog inta klaga på vad jag har att göra i ansträngningssynpunkt idag. Grabbbarna planerade igår att de skulle genomföra något så överambitöst som ett syrapass idag.
Om jag var på fel planet när jag planerade denna dag så var de inte ens i närheten av rymdsystemet när de planerade deras.
Det är iaf högst KLART.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0