fuck you.

Jag har tidigare berättat om min relativt nya dators korta batteritid. Den korta batteritiden har numera blivit ännu kortare, nu räcker det praktiskt taget med att jag tänker tanken "dra ut sladden" så dör den.
Min bärbara dator har med andra ord inte blivit så jävla bärbar längre.
Och med ytterligare andra ord så har denna omständighet gjort att jag är starkt beroende av elsladden.
Elsladden har fått vara med om mycket och med smygsamma steg har den blivit kortare och kortare och datorn mindre och mindre flyttbar.
Något så töntigt som knutar på sladden har skapat detta miserabla öde.

Igår från ingenstans bestämde jag mig för att lossa upp alla dessa knutar som självklart skapats utan min delaktighet och tillåtelse de senaste halvåret.

Wow!
Plötsligt har jag och datorn fått en nya relation. En relation som når oanade längder.
Min dator har ju på en pisskvart gått från att vara strandsatt och hjälplös till iaf limited bärbar.

Annars så har ikväll filmen "New Years Eve skådats. Jag har efter denna film skaffat mig ett frikort som ej är förhandlingsbart, det är så solklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0