Om att bli jämförd med Saade.

Ytterligare lite lillfrökenhängsupdate.

Den lilla cd-spelaren rullar igång och ut dånar Eric Saades "Hotter than fire".
Ida sjunger gladeligen med "harde den färgen" - stämningen är på topp.
- Jag älskar verkligen Eric, utbrister Ida efter att några rader till är sjungna.
- Ja, han är allt bra fin han, svarar jag.
Då springer Ida bort mot cd-spelaren igen, samtidigt som hon ivrigt förklarar att om jag älskar Eric såsom hon gör så kommer jag verkligen äääääääälska "Nyss träffa jag en krokodil".

På ett naffs byttes Saades ut för att istället ge plats åt krokodilsången.
Att jag skulle älska denna krokodilsång är en stark överdrift. Ren lögn faktiskt.

Men det är väl för att jag inte älskar Saade såsom lillfröken gör. Någon annan mer logisk förklaring finns ju inte. Det är ju solklart att Saade och Krokodilsången är av samma genre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0