söndagsnöje.

vilken jävla kovändning.
från fart, fläkt och bakfylla till någon sorts hurtig löparhets.  

men spontan ska man ibland va, So I have heard.
tog de piano på gårdagens fest hos Cissi, vaknade tidigt imorse, bestämde mig för att "Why not dra en efteranmälning och va med och springa Shellbyloppet om ett par timmar?"

Ett par timmar senare stod jag mycket riktigt på startlinjen med min nummerlapp och fruktade mina nästkommande 8 km (just precis i det ögonblicket frågade jag mig själv om det trots allt inte hade varit bättre att ligga i sängen och frukta sin bakfylla istället). De fruktade 8 km tog jag mig hur som helst igenom. Jag var väl inte superhappy med att loppet visades sig vara ett superseriouslopp men jag utsåg mig själv till loppets "amatör/nöjeslöpare" och hoppas på att det skulle roa någon.

En stor high five ger jag mig själv iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0