god kväll.

jag jobbar felvänt dygn denna vecka och bör absolut inte vara tillgänglig innan klockan 14.
jobb sex av sju nätter bör rimligen innebära dygnsomvändning likt detta.
 
nu ska bara min kropp och knopp förstå denna deal oxå.
en enkel match kan man tro men det har visat sig vara svårare än väntat.
 
dagssömn då nattjobb tar vid är ingen mysig stund.
att gå och lägga sig som så jävla övertrött att man blir pigg och vakna som bakfull är värdelöst.
 
så vad händer?
jo jag varken somnar på morgonen eller lyckas sova särskilt länge på dagen.
fullkomligt IQ befriat beetende.
 
hur som helst, imorgon natt vankas min lediga natt vilket innebär att jag imorgon ska få gå och lägga mig i min egen säng, PÅ KVÄLLEN och vakna precis när faan jag vill dagen efter.
ja, jag fullkomligt toklängtar.
 
detta ska imorn firas storslaget, dagen med massage och kvällen i biomörker.
pre firande gjordes alldeles nyss.
beställde hem denna sköning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0