Om att ligga på minus.

Jag grundade väldigt väl för att hamna i detta läge. Läget där vi har passerat kort stubin och istället glidit in på obefintlig stubin. Megaexplosion har lurat bakom varje hörn. Eller den har inte bara lurat den har även detonerat. Hur jag grundade för detta läge?

Många faktorer har spikats för att få till läget.

Först och främst, inse att din dator verkar ha jobbat sitt sista pass medan du har två nattpass framför dig. Efter första nattpasset och den döda datorn se då till att inte sova något även fast du ska jobba nästkommande natt. Åk till Vingåker och Factory outlet, för jag menar att slitas bland folk och kläder är ju precis vad man är pepp på när man går in i sin 29 h som vaken. Efter detta är det sedan på sin plats att missa tåget hem för att sedan hamna på nästa tåg som GIVETVIS hamnar i trubbel i form av signalfel. Se den timme du hade på dig att få lite sömn hemma fladdra förbi med en hektisk fart medan du sitter mitt ute i buschen i ett proppat pendeltåg i cirka 1 timme.

För den som ännu inte har anat så har nu stubinfrågan nått farliga gränser. Känslan är "jag vill jättegärna sparka på något flera gånger".

När tåget äntligen anländer till stationen bör ett hej dundrande skyfall ske. Ett skyfall som gör att man blir sådär riktigt jävla blöt. Sedan kommer du hem, pratar konstant i telefon de 45 minutrarna du har över innan det är dags att gå till jobbet, detta på grund av strulpellar vi inte behöver nämna vid namn. Cykla sedan till jobbet. Självklart i ett nytt dunderskyfall. Det är ju alltid härligt att komma till jobbet i byxor som går att vrida ur. Kom även på att du glömt äta middag. Ett konstaterande som helt klart har påverkat stubinfrågan. Gå in i din 37 timme som vaken och inse att du har minst 11 kvar.

Där så. Där har ni receptet på ett perfekt grundande till ett solklart stubinbortfall.

Det jag slutligen vill ha sagt med detta är egentligen bara; satan vad jag längtar till min säng, satan vad galen jag är samt att en liten uppdatering om hur vår fenomenala Smögen tripp var kommer när datorjäveln jag äger fått den beskärda del av stryk som den förtjänar.

God afton mina damer och herrar, hoppas nattsömnen eran kommer bli kass och förresten, här har vi mor vid dagens lunch i Vingåker. Hon är glad iaf, trots att hennes dotter är galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0