tack för mig.

innan ett samtal till kundtjänst är man oftast förbannad.
man peppar och laddar för att spotta ur sig sitt ärende så fort den där mekaniska rösten försvinner och det börjar tuta signaler.
utskällnngspeppen dalar dock många gånger när insikten om att personen i andra änden med all säkerhet inte är orsaken till ditt problem, personligen alltså.
hur som helst.
häromdagen var jag med om ett once in a lifetime moment i "skälla på kundtjänst med all rätt" kategorin.
 
jag hade ringt och vart förbannad. personen jag talade med skulle ta tag i mitt problem och lösa det.
det skulle dock, några dagar senare, visa sig att damen jag talade med hade både indianbrist, bestickbortfall och skruvdragarproblem.
jag ringde iaf tillbaka tilll den där jävla kundtjänst.
var förbannad, laddade och peppade för skäll och svordomar.
insåg dock än en gång att personen som småningom kommer att svara i andra änden inte kommer att vara den som personligen är orsaken till mina problem.
 
MEN SÅ PLÖTSLIGT HÄNDER DET.
 
den mekaniska rösten försvinner och svarar gör damen med de allehanda bortfallen.
det var längesen det var så gött att gapa och gorma.
hon hade inte en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0