jahaja.

Jaha. Då har startskottet gått. Tentan är igång.
Det innebär förutom en överkonsumtion av svordomar, telefonsamtal och frenetiskt skrivande oxå Facebook förbud.
Tenta innebär att klassisarna övertar statusflödet med allehanda uppdateringar om hur de går för just dom. Antingen är det nåt irriterat positivt, typ "åh, ja e klar! Hur bra e jag" eller så är de något deppigt negativt i form av "har suttit i 12 timmar i sträck men fattar inte, hjjjjälp!"

Jag vill då inte höra något utav det.
De må vara en 72 timmars tenta men va bara tyst.

Annars så är jag från och med idag och en vecka framåt i Linköping. Mycket åkande fram och tillbaka nu. Det har sina förklaringar och det är inget som är mig emot.
Igår var jag dock i Norrköping. Där var det en fantastisk kväll. Stjärnorna lyste KLART i natten. Att sedan kameran valde att göra om stjärnorna till några spermieliknande klungor som jagade lysande maneter vet jag inte.


Men det är å andra sidan inget jag reder vidare i heller.  

Nu ska vi i allafall se Big Brother. Det är förjävligt och mina väredringar sätts helt klart i gungning. Men jag kan göra lika lite åt den saken som jag kan göra åt spermieklungan vs maneterna på det egentliga stjärnkortet. Det vill säga nada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0