Söndagen.

Har väl inte den där piggaste känslan i kropp o knopp direkt.
För att uttrycka det metaforiskt - jag är inte den ettriga hamstern som löper amok i hjulet. Varken energi eller tankemässigt.

Idag känner jag mig mer som min förgångna sköldpadda Göran. Han som om och om igen försökte ta sig upp på på väggar för att med ens trilla baklänges och således hamna upp och ner och då snudda vid "jag dör" gränsen. Jag är Göran, plugget alternativt soffan är väggen och "jag fattar inte", "jag orkar inte" är Görans "hamna upp och ner o hålla på o dö" öde.

Att ja nu ska iväg till bibblan för att spendera resten av söndagen med grupparbete kan ju knappast vara okej i detta läge.

Av ovanstående yttrande kan man ju ana att ett visst failure skedde på karaktärsfronten.
Den aningen, den knivskarpa analysen stämmer.

Inte nog med det, ja hade dessutom pumps på mig igår. Ja som mobbat flickor som glidit runt i pumps på vintern.
Igår va ja den jävla flickan.

Sist men inte minst. I min mobil fann ja ett kort på mig och en katt.
Ja gillar ju inte katter. Varför ligger de då en i min famn?



Så de kan gå. Så de kan gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0