allt.


E N G L A N D
Brighton, London



Fantastisk resa.
Fantastiska människor.
Jag är nu sönderstressad men harmonisk på samma gång.
Jag är lixom märkligt nöjd men orolig.
Allt har sina naturliga förklaringar.

Kom åter till Linköping i förrgårnatt, spenderade natten där vilket var mer än passande. Ytterliggare en dag ifrån verklighetens stress och hets för att istället spendera den i efterlängtad värme.
Igår dock, var jag åter i Kalmar och verklighetens måsten gjorde sig påminda med sådana rejäla käftsmällar att jag plötsligt blev svag.












 



Vill inte bli för sentimental nu men faan, Henke min vän, you´re the best. Talat från både mig och Sara.

Och föresten, ja....vi klarade kilogränsen på vägen hem.
4 hg tillgodo.
Visserligen hade vi på oss i ögonfallande mycket kläder men vi klarade oss. Det är huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0