lördag 18

idag fyller fröken Hallgren 25.
eller inte idag egentligen men hon ska fira´t idag med en tillställning och allt, det är nog så fint.
att det är just fröken Hallgren som fyller känns prima just för den anledningen att det var hon som mobbade mig i veckan då jag enligt den nyss gjorda enkätstudien hamnade i kategorin "medelålders" och hon i "ungdom".

HA, nu står hon minsann inför andra bullar.

Inom ett par dagar får hon dessutom äta upp de bullarna och jag ska inte vara sen med att påpeka det, snarare tidig egentligen. Ska börja ikväll.

På tal om ikväll så ska min karaktär sättas på prov just ikväll. Ordet, eller ja, uttrycket "mindre än lagom" ska infinna sig. Saken är dock den att ju mer kvällen närmar sig desto torrare verkar just den dealen te sig. Fortsätter denna motsträviga tanke att växa i denna takt så lär temat "torrt" va långt borta vid tolvslaget.
Tiden får utvisa helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0