2012

Som sagt det har varit ett nyår...



Ett nyårsfirande som skulle vara så där lungt och sansat.
Fina kort på läcker mat skulle tas.
Det skulle skålas vid det exakta tolvslaget och fyrverkerier skulle fotas med systemkameran.

Hur gick det tror ni?



Detta var det enda kort som var i matväg och det vart ju inte särskilt läckert.



Vi hade trerätters med den tredje rätten glömdes bort ungefär samtidigt som vi glömde bort att det skulle tas lungt på alkholfronten.
Kom på rätten gjorde vi precis innnan det var dags för tolvslag och catching up med David och gänget.
Hur lösa?
Jo, släng i allt i en och samma skål tillsammans med massa skedar och käka allesammans ur samma.
Klart i ett nafs.
Redo.




Sen mina vänner kom vi ut....
Systemkamera glömd. Tolvslaget missade vi bland allt tjöt, filmamde, raketande och skålande.
Men vad gjorde det?
David hade systemkamera och när det gäller tolvslag räknade vi in ett eget.



Ja, nog vart det festligt ändå.
Va hemma efter tre någon gång vilket får ses som ganska tidigt but still, fröken jag stupade minsann innan jag nådde sängen.



Sen vaknade jag....tydligen helt ovetande om att det nu var 2012.
Nu har tre inlägg på två dagar gjorts där jag i samtliga nämner 2012....måtte jag nu komma ihåg vilket år det numera är.

Nog om det.
Jag är förtrollad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0