Friday.

Fick av misstag en trisslott i min ägo häromdagen.
Vann gjorde jag på den oxå och på nästa och på nästa.
Nu har jag vunnit så många gånger att jag nyss skrapade min femte lott och även den genererade vinst.
Imorn ska vinsten växlas in mot ytterligare två nya lotter.
Borde det inte rent statistiskt och rättvist vara så att jag vinner mer än 50 spänn på min sjätte eller sjunde skrapade lott på 36 h då?
Det tycker jag givetvis.
Ska be gänget i soffan köpa champagne imorn. Till firandet av storvinsten alltså, så man är på den säkra sidan.
Kan ju bli en hyvens helg detta.
Blir de ingen pengavinst (mot alla odds) har man ju champagne iaf och något att fira finns väl alltid.
Säkert ngn gammal kung som trillat av pinn den 21 som man således kan hedra. Eller ngn hund som blivit rekordgammal just imorn.
Ni hör ju...vi ordnar't!
Annars väntar en lugn och go helg (innehållande plugg men det viskar vi bara fram annars låter livet så oglamouröst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0