Lördag.

Gårdagskvällen spenderades i soffläge tillsammans med Sara, Olof o Marcus.
Diskuterade en hel del film och kunde väl konstatera att det inte är min starka sida.
Om man lägger ihop "har inte sett så mycket film" och "kommer aldrig ihåg vad en film som jag sett handlar om", ja då ligger du inte riktigt i täten beträffande filmdiskussioner.

Att känna till Lindsay Lohan o Mean girls var föga imponerande.
När jag sedan yppade att jag inte sett sagan om ringen filmerna, ja då brast vännerna ut i ett läte som var en mix av suckar, buande och garv. O ja ba amen vadå? (det svaret gjorde inte saken bättre, med facit i hand skulle jag sagt "skojade bara").

Måste göra lite plats i kalendern detta år, det märker ja de.
Måste se ring-filmerna och dessutom ska ja ju delta i gladiatorerna nästa år, det bestämde vi igår.
Ska va en sån dära gladiator. Måste komma på namn, kläder o grejer.
Mycket o stå i.
Sen är det mycket möjligt att jag måste träna lite mer oxå...och skaffa sånt dära tufft uttryck. Bli cool o grejer.
Herregud. Är matt redan nu.

Kan ha lite och göra med att ja sovit tre timmar inatt oxå.
Kom hem efter tre tiden igår...i säng vid fyra.
Klockan sju började syrran sitt flyttpack till Växjö.
Med i detta flyttpack skulle även den säng som jag låg och sov i. På ett naffs slets jag ur min skönhetssömn och hamnade på en sketen madrass.
Det var som att någon gjorde det där tricket när man snabbt sliter av en duk från ett matbord samtidigt som allt porslin står kvar. Sängen va duken, ja va porslinet.
Den enda skillnaden i detta fall var att det hela gjordes inte sådär supersmidigt.
Jag hamnade inte alls i samma ställning som innan jag vaknade. Jag vart helt enkelt det krossade porslinet efter ett misslyckat "duktrick".

Så med det, det var bara att samla ihop skärvorna (läs: trötta kropp, sega ben, tunga huvud) och pallra sig upp.
God jävla morgon.
Kommer att vara ett trött umgänge till mitt sällskap för denna kväll.
Tur att det inte gör något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0