Måndagsnöje.

jag skrattade så tårarna sprutade.
vi fick spela om klippen cirka tio gånger innan jag lyckades lyssna på dom hela - utan störande ljud i form av mitt hysteriska garv i bakgrunden.
appen Sleep talk är ju bara klockren.
Iaf om man är en sådan person som har har lite för sig i sömnen. Typ - rörelser, snack, hostningar.
En sådan person råkar vara min vän Frida.
Vad hon snackar!
Hon är väldigt duktig på att artikulera då hon babblar på oxå.
En jävel på att hitta på ett eget språk dessutom.

Som sagt, fruktansvärt roande att lyssna på alla inspelningar i efterhand.

Inatt provade jag appen själv och kan tyvärr konstatera att jag däremot inte är någon jätteroande varelse i sovande tillstånd.
Appen hade reagerat vid två tillfällen....första gången vid 03.17 då jag rörde mig samt hosta till andra gången vid 06.10 då jag än en gång rörde mig för att jag skulle gå upp och gå på toa.

När jag vaknade imorse och lyssnade av ovanstående statistik kände jag givetvis att jag hade blivit snuvad på konfekten så att säga.
När jag dessutom insåg att jag hade en föresläsning i Vetenskapliga teorier mellan 10-16 att vänta, ja då var det som om någon hade snott åt sig en årsförbrukning av min sparade konfekt.

Men jag ska villigt erkänna att detta ändå får ses som lite utav ett I-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0