my way.

Sikken festlig kväll gänget hade.
Diggande, skrikande, hoppandes till Kapten Röd på konsert o kongress blev en utmärkt kickstart för kvällen.



Efter skuttade och "ey yoo"-ande begav vi oss på lätt onyktra ben bort till Harrys.
På Harrys stod bengan i dj-båset. Ha! Va cool han (tror) han är...sjunger, fixar lekar o grejer.
Det är så nördigt att de blir komiskt.
Det mest tragiska är väl dock att man själv står där o diggar när Bengan skriker "tjejerna till vänster, grabbarna till höger! Är ni redo? Nu köööör vi!"

But still, som sagt, festlig kväll. Jag är lättroad när jag är i favoritsällskapet.
På tal om festligt så är det lite festligt att komma hem från en konsert och utekväll med biljetter till de båda evenemangen kvar i fickan.
Det händer ju inte så ofta.

Men det är ändå inte i närheten av hur festligt det faktiskt kommer att bli ikväll.
Nu har jag sagt festligt så många gånger att ordet börjar låta konstigt så bäst att avsluta här o nu. Dessutom måste jag nog ge mig in i en tredje powernap för dagen för att på något vis palla med den kommande storslagna kvällen.
Festligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0