Snälla?

Sjyssta morsor skjutsade ner sina döttrar från varsitt håll i landet ner till pluggstaden.
Så ikväll mina vänner har det med andra ord vart morsanmys.
Såg idrottsgalan och fick bevittna ett nytt pris delas ut.
Rolf-Göran Bengtsson delades ut.
Iaf om ska lyssna till prinsens presentation.
"den man som vinner Rolf-Göran".
Jag hade helt för mig att det var jerringpriset. Men inte kan en prins ha fel så jag lägger mig direkt i denna diskussion.

På tal om pris så skulle jag med glädje (än en gång) dela ut ett fantastiskt pris till den person som kommer hem till mig varje gång jag kommer med mitt flyttpack och då genast ser till att packa upp allt. In med mina tonvis med kläder i garderoberna bland annat.
Sist jag annonsera ut detta fick jag....trumvirvel....
0 svar.
Otacksamt tycker jag. Men det var bara att bita i det sura äpplet och sedan se till att göra bättre reklam för sin kampanj nästa gång.
Så!

Vad det blir för pris för just dig låter jag vara osagt tills vidare. (Beror lite på vad man får för svar självklart).Men det är alla gånger bättre än att få en Rolf-Göran.
Så, är just DU intresserad? Hör av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0