söndag.

passet heter indoorWALKING.
redan där torde man ana att det har någonting med "gång" att göra.
maskinen du kör detta pass på fungerar så att om du trampar så följer maskinen själv ett "ut och gå schema".
trampar du fortare blir det lite löparfeeling - precis som det blir när du ökar din gåtakt utan maskin.
det är ju alltså bara att gå/springa som vanligt. fast på stället.
glasklart.
okej, då har vi benat ut detta. med denna utbening(?) så borde det ju inte vara så svårt att få till en någorlunda rätt grundteknik när man kör detta pass.
nu antar jag visserligen att alla som kommer in genom dörren till detta pass vet hur man går/springer....om man nu mot förmodan inte skulle veta det så ber jag om ursäkt, då är det inte just dig jag dumförklarar utan sannerligen din vän istället.

hursom...hur kan det vara möjligt att ställa sig på denna maskin och lyckas med exempelvis passgång?
eller att pendla armarna i sidled?
jag förstår det inte.
det är nästan fascinerande.
och på kuppen blir jag okoncentrerad på min egen träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0