one.

kontrasternas helg.
allt eller inget.
Kvällarna i strass och pepp och dagarna släpandes i onepiecen.
Lördagskvällen kunde inte ha blivit bättre iallafall. Underbart när man lyckas få ihop de flesta och de bästa på ett samma ställe.

 
 
 

Idag styr jag återigen mitt bohag ner mot Kalmar.
Gängbyte, återigen.
Byter hemma till hemma.
Detta flyttande, detta ständiga hej/hejdå-ande börjar ta ut sin känslomässiga rätt. Och fysiska med för den delen...så jävla trött på att packa och kånka flyttpack.
Men, man får skylla sig själv när man skaffat sig två "hemma".

Tom men uppfylld på samma gång - och detta varje gång flytt från något av mina hemma står på schemat.
Så med andra ord, känslan är inte främmande och inom några dagar kommer den sakta att försvinna.
Acklimatisera mig - det är jag skrämmande bra på.

På återseende. allt och alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0