Semster.

Semester med så jävla stort S, S som i Smögen, SySter och farSa.
S som inte finns i underbart men som kanske borde.
 
 
 
 
 
Efter fina dagar och fina S tuffade vi tillbaka hem till Linköping. Där fortsatte dock ett värdelöst S tema istället. S som stor spya.
Matförgiftning, fullständigt värdelöst. Idag/inatt har Maria inte varit katig. Inte det minsta.
Imorn vankas det festligheter, att bli väckt ett ex antal gånger mellan spyerna för peppupdate från vännerna är INTE SÅ FULLKOMLIGT jättebra.
Jag känner dock att jag har deras fulla stöd gällande mitt tillstånd iaf, verkligen, verkligen. Jag menar en jävla kebatallrik är ju precis vad man suktar efter då man precis har jublat över att man hittils fått behålla sina fyra blåbär i magen.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0