Söndag eller måndag. De e bara att välja.

jag vet inte riktigt hur jag ska tackla detta.
man kan ju göra på det viset, men de e ju inte rätt, de e ju alldeles för enkelt.
att använda symboler ska vara en konst. det ska ligga genomtänkta idéer bakom varje ord och symbol, det är då det blir kul.

Bobban och jag har tagit denna sorts konversation till oanade höjder. Höjder och ämne som inte platsar vid någon nobelmiddag kanske men lätt en middag med statsministern. Han skulle behöva le lite mer.

M E N, vilket antiklimax man möts av när ngn slänger omkring med användandet av dessa symboler utan någon som helst tanke bakom men resultatet blir ändå att man sitter och fullständigt asfnissar när man läser det.

D E T  Ä R  J U  I N T E  R Ä T T.

 

Nae, efter nattens jobb drar jag till Smögen, det kanske kan få mig att förtränga denna snöpna uppenbarelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0