om att fylla år.

Hej
Grattis på dig, Jag hoppas hade så bra.
HHHHHHHOOOOOOOORRRRRRRRRAAAAA


jag vill då inte göra narr av någon men en sån här sak kan lixom inte bara få passera.
när något blir så fel och istället blir hysteriskt roligt.

en bekant till mig grattade mig genom att skriva en rad på min wall igår.
jag tackar ödmjukast för det.
verkligen.
men vilka problem jag hade med att förstå vad sista raden innebar i hennes ngt knackiga svenska.
först tänkte jag att det skulle va ngt i stil med "vi hörs"
men
efter noga läsning insåg jag dock att det faktiskt stod HORA med stora bokstäver över hela min facebook.

om tankeverksamheten va hög innan jag såg att det stod HORA så kan ni ju bara gissa hur hög den vart när jag faktiskt insåg det.
att jag dessutom var lite alkoholskadad gjorde ju inte underverk för min tankelogik.
som tur var knäckte Emma HORA ordet. HURRA ska det ju med all säkerhet stå. eller jag hoppas det.

Igårkväll kom det tårta och skönsång till melodifestivalen. De avslutade med ett hipp hipp, hora, hora, hora.
ja, ja bjuder väl på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0