om att lova.

Idag har ett sorts marslöfte avlagts.
Som ett litet festligt startskott till löftet såg vi igår till att käka godis, vimpimpla o feströka till fotbollen på olearys.
För!
Under hela mars månad ska fröken Maria I N T E;
• dricka cola
• feströka
• äta godis

Skulle man mot förmodan se mig göra något av ovanstående under dessa dagar kan ni se mig som den gula bilen i leken "gul bil" eller knuff i "Fia med knuff" eller, ja, ni fattar galoppen. Ni får slå mig. Hårt.

När jag i förmiddags var på väg hem kändes löfte nummer ett redan som fullkomligt megaidiotiskt.
Undrar hur mina odds på Ladbrokes skulle sett ut i frågan huruvida jag kommer att gå ur denna månad som en vinnare alternativt som en varelse slagen gul och blå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0