senaste nytt.

vi har börjat kolla på en ny deckarserie.
filmatiseringen av Arne Dahls böcker.

en av huvudrollsinnehavarna, en av poliserna i specialstyrkan som filmerna bygger på är Magnus Samuelsson.
japp, Magnus Samuelsson som i Sveriges starkaste man. Magnus Samuelsson som i östgötarnas östgöte.

man torde tycka att Sveriges starkaste man spelandes som specialagent är en fenomenal idé. Där kan vi snacka hårding.

men, tyvärr Mange. Jag har så himla svårt att se dig som en tuffing.
Östgötskan är det första som sätter stopp för dig. ”Yuppp mää heänderna” får en ju inte att bli sådär asskraj.
Det andra är den Risi-frutti reklam du en gång medverkade i. Jag kan inte sluta tänka på att du ska dra fram en Risi-frutti ur fickan varje gång du sträcker dig efter pistolen.



Slutligen, du var med i det där töntprogrammet i Let's Dance. Hur det påverkar min syn på din hårdhet behöver jag väl knappast förklara vidare.

Men, Mange. Du må vara väldigt otuff men en sköning,det är du, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0