T G I F

Det händer lite då och då, att okända människor kommenterar nån av mina tatueringar.
Att nån tönt i garderobskön vid 03.00 snåret böjer sig fram lite ograciöst o säger ngt i stil med "amen vart har tjejen sina vingar då" har skett ett antal gånger.
Med andra ord, kommentarerna är inte av någon större rang.
Igår överraskades jag med ett "åh, det var den finaste målningen på en kropp jag nånsin sett" .
Det var en dam i 80-års åldern.
(bara för att förtydliga så är ordet "målning" damens ord. Jag brukar väl benämna det hela med text, tatuering.)

Hur skön iaf?
Asskön.
Avslutade det hela gjorde hon med att påminna mig om att internationella kvinnodagen snart äger rum o då vore det ju passande att kanske skicka in en bild på min målning på ryggen till nån lämplig tidning eller så. Texten säger så mycket om nutidens/framtidens kvinnor menade hon på.

Ja tror nej till förslaget men damen i fråga vann helt klart mitt hjärta.
80 år lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0