tisdag.

tänker tillbaka på min dag och försöker erinera mig om något extra skoj har hänt.
inser ganska snabbt att jag nog får sitta ganska länge med den tanken om jag ska lyckas med det projektet.

Emma och jag har suttit på Stadsbiblioteket större delen av dagen och ägnat oss åt vårt examensarbete, eller iallafall vad som ska komma att bli vårt examensarbete.
det är inte så jävla roande alla gånger.
att komma igång och hitta vägen är inte bara lite knepigt det är fullkomligt assvårt.
lite som att köra orientering utan de där stämplingstationerna.
lite som att hitta E4:an i en myrstack.
lite som att köra i en rondell utan avfarter.

bland vägletande och frontalkrockar så har höjdpunkten iaf varit den torra kanelbullen till kaffet.
och hur jävla skojsigt låter det?
inte så man skrattar ihjäl sig direkt.

nää, de blir nog inte så mycket roligare än så här.¨

eller förlåt, självklart gjorde jag en liten lätt vågen samt en galen men tyst vinnargest när det stod klart att LHC slipper kvalserien men den nyheten var mer av en lättnadkaraktär inte hihihi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0