vad?

igårkväll blev jag både påhoppad och slickad i ansiktet.
what?! tänker man säkert då. inte riktigt rätt forum för den infon.
men, så behöver man inte tänka.
boven jag talar om i detta sammanhang är en hund.
emils tillfälliga hund.

jag hatar inte hundar, jag ogillar dom inte jättemycket men för det vill jag gärna INTE ha dom på mig.
både husse och hund i detta fall är väl medvetna om min ovanstående ståndpunkt.

så vad händer när jag i godan ro väljer att umgås med dessa två då de är på tillfälligt besök i staden?
självklart, attackerad av en slaffsig hundtunga i fejjat både en, två, tre, fyra, 100 gånger, en husse ifråga som sitter och småler (inte i smyg) åt grejen samtidigt som han låtsas ryta till åt hunden som nyss hoppade upp i sängen och så slutligen en jag som lönlöst försöker värja mig från attackerna.

ja, man blir ju galen.
så galen att jag måste skratta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0