Dagens.

min hjärna ropar efter mer lagringskapacitet.
det är just nu totalt smockat där inne.

Tankar flyger in i huvudet på mig och för att de inte ska försvinna med vinden igen måste jag genast skriva upp dom. Problemet är nu att dessa flygande tankar har skaffat sig någon sorts turboliknande motor som de är jäääävligt snabba med att använda så fort de anländer till min hjärna och ser att lokalen är full. Man skulle kunna säga att de flyr fältet direkt.

Detta spektakel gör att jag inte ens hinner komma till varken penna eller papper innan tanken har försvunnit sin väg.

Idag insåg jag till min uppgivenhet att de flygande tankarnas nya turbomotor även har en så kallad backfunktion. Denna backfunktion har förvandlat alla mina flygande tankar till något som endast består av;
"de va något jag tänkte"

Detta läge betyder ju givetvis inte att Maria (jag alltså) har lite ont om indianer i kanoten just nu. Tvärtom, det råder platsbrist. Platsbristen skapar bara en viss obalans i kanoten. Denna obalans ger då upphov till viss tankspriddhet och Alzheimer light i vissa lägen.

Det var allt för idag och jag hoppas ni förstod mina glasklara poänger och liknelser (om inte så ta en titt i er egen kanot). Föresten så kan det oxå meddelas att vi såg en lite halvmysig film ikväll. The vow. Samt att ja imorn ska ha en sovmorgon.
Måtte jag komma ihåg det sistnämnda när jag vaknar imöra bara.


Kommentarer
Postat av: Cissilainen

Hahaha! Du är la för go!

2012-05-10 @ 08:41:15
URL: http://dolkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0