Tisdag.

Grabbarna ställer till med den årliga midsommarfesten igen.
Huruvida jag kommer att vara på plats i år har jag ännu inte bestämt men om så blir fallet så kommer det med all säkerhet betyda att jag får uppleva en lika oförglömlig dag/kväll/natt/morgon som förra året.
Den enda skillnaden skulle vara att jag detta år inte jobbar dagen efter. Vilket får ses som ett stort plus i sammanhanget då en 9 mil lång kringelkrok väg i bil inte är att rekommendera efter 12 timmars drickande och 4 timmars sömn. Mitt, vad ska man säga, "med i matchen system", var väl inte av den toppade karaktären när det var dags att plocka ihop sitt tält och dra. Ni kan ju säkert räkna ut vad det innebar för "risken att må illa statusen" under bilfärden.
(givetvis körde inte jag. Det är ju som bekant varken möjligt eller särskilt smart).

Midsommar 2011.
Amazing var va de va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0