torsdag.

Nu är de mycket.
Så mycket att jag inte har ro att analysera saker som inte är värt att tänka på.
Med andra ord detta forum blir en aning lidande.

Hej då till barn och familj ett, hej då till till älskade vänner, hej då till barn och familj två. Där i mellan kämpas det med slutklämmen av vår uppsats, flyttpack och flyttstäd.

Satan vad jag längtar till fredagkväll. Då är jag på plats i min lägenhet i Linköping och allt vad flyttkånkande heter kan lämnas därhän.

Men det är inte utan att en stark känsla av ambivalens infinner sig.

Jag flyttar nu ifrån den stad som varit mitt hem de senaste tre åren. Jag flyttar ifrån gänget. Jag avslutar något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0