kristi flygare.

hur har jag firat jesus och apostlarnas flygfärd mot himlen kan tro?

ja har då inte mått som man skulle önska iaf.
soffan har således fått agera given plats för utloppet av mitt miserabla läge.
till följd av detta läge, både platsmässigt och måendemässigt har jag, i nästan 12 timmar, kollat på hockey.
det är ju inte utan att man fått en något stirrande pingpong blick och ett något speedat tal efter detta maraton.

jag har även noterat, än en gång, att kommentatorerna slänger med analyser som inte kräver några större bakgrundskunskaper för att dra.

när det står 3-3 och det är ca 50 sekunder kvar av tredje perioden uppfattas uttalandet ”det känns som att nästa mål är av avgörande karaktär” som en aning obegåvat.

Med det sagt, imorgon är en ny dag och tummen på att jag ska få må bättre då. Att Sverige åkte ur går tyvärr inte att göra något åt, varken med ny dag eller tummen, too bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0