tisdagshäng.

vi var färdiga med vårt dagslånga (wops) fikande på Kullzenska och det var dags att styra kosingen hemmåt med hjälp av våra studentliga fortskaffningsmedel. Allt var relativt frid och fröjd när jag plötsligt, till min förskräckelse, blir varse om att halva fågelklubben som kommit tillbaka från sommarhänget på Kanarieöarna har valt att tömma turistdiarrén på min cykel. Av alla de cyklar som stod på stan lyckas alla skitar hamna på min cykel. Bra jobbat med precisionen där. Verkligen.

här kan fyra skitar skådas.


Jävla sätt.

Annars?
Jo, snacka med farsan nyss. Han frågade hur faan de va man kom tillbaka i menyn på iPhonen. Jag har ju,som jag tidigare beskrivit, dragit just den lektionen ett antal gånger.
Nu drog jag den en gång till med insikten om att jag K O M M E R att få dra den en gång till igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0