attans.

jag brukar sällan ha ork att koppla in datorn till tv:n om jag själv ska kolla på någon serie eller dylikt via nätet.
dataskärmen duger med andra ord.
men det är klart, en 50 tums skärm är ju en aning vassare.
men fortfarande, orka.
 
för ett tag sedan var det dags för tillfället "sällan" - jag kopplade in datorn till tv:n.
jag tryckte på filmen på datorn och vände upp huvudet mot tv:n  - perfekt.
nästan.
10 sekunder senare försvann ljudet så jag fick sträcka mig efter datorn för att fixa och trixa lite.
20 sekunder senare var filmen igång - perfekt återigen.
 
Ytterliggare 1h och 30 min senare vred jag på min stela nacke, reste mig sakta upp ur min något onaturliga ställning i soffan OCH......
inser att jag har tittat 1h och 30 min på DATASKÄRMEN medan 50 tums tv-skärmen har stått på och visat exakt samma sak. 
Hur kunde jag glömma bort min inkoppling? 
 
VA FAAAN.
Är det att vara lite (jättemycket) tankspridd? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0