Onsdag.

Jag kommer för att hämta upp mormor.
Vi ställer oss i hissen.

Mormor - Nej men tusingen, nu glömde jag dra borsten genom håret...
Jag - Men de ser fi...
Mormor - (tittar på mitt hår) Jaja, det är inget att göra åt, du har ju oxå missat borsten ser jag så då anländer vi iaf båda två som lite hejsan svejsan i håret.
Jag - (tittar mig i spegeln och ser likadan ut som jag gjorde 10 minuter tidigare, då jag faktiskt gjorde i ordning håret) Hörredu mormor, dags att byta ut Allers och Hemmets veckotidningen till något mer chickt. Hejsan svejsan is the shit nu.
Mormor - Va sa du tösabiten?
Jag - Jag sa det att va synd att vi inte hade någon extraborste med oss.

Annars så ska jag imorgonbitti befinna mig på en storslagen takterass för att skåda en minst lika storslagen soluppgång.
Måtte det vara sol imorgon bara och måtte vi tycka att detta är en lika bra ide imorn som vi tycker det är idag.


Kommentarer
Postat av: Emma V

Haha, nu fick jag mig ett gott skratt innan jag ska börja med plugget...skön mormor! :) Tack för den liksom! Puss

Svar: Ny funktion att man kan svara på kommentarer, jag är då inte hemma i denna bransch :p!Gott att mormor kunde bjuda dig på ett litet pluggstartskratt :)
Maria

2012-09-14 @ 09:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0