Torsdag.

Och så självklart,
morgonlyx på torsdagar.

Jag undrar när jag ska hinna ta tag i mitt numera studentiga liv mellan all så kallat lyxeri.
Det är en fundering jag tampas med efter varje "lov".
Märkligt nog verkar det dock som att jag varje gång lyckas med att hitta en lösning trots allt. Men ännu märkligare är nog det faktum att jag aldrig kan komma ihåg hur lösningen ser ut.

Så nu står jag här igen, en vecka in på den nya kursen, med en obefintlig taktik inför mitt så kallade komma igång problem.

Kanske att jag ska satsa på att stänga in mig på någon lämplig plats hela helgen för att på så vis bli tvingad till att få till någon sorts fyr i baken.
Tåls att tänka på.
Tills dess får vi helt enkelt nöja oss med det glödfria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0